Deze website maakt gebruik van cookies. Voor meer informatie kunt u onze Privacy Policy lezen.

Bestellen & Levering

Producten zoeken

 

Wij zijn voortdurend bezig om de website zo klantvriendelijk mogen te maken. Zo kan er gebruik worden gemaakt van de 'auto-complete' zoekfunctie bovenin de website. Deze zoekfunctie probeert uw zoekopdracht vanzelf aan te vullen met de bijpassende producten.

 

Ook streven wij ernaar alle producten in de meest logische categorieën en sub-categorieën te plaatsen. Op deze pagina's zijn ook de filters aanwezig, hiermee kunt u makkelijk een selectie uit een bepaalde categorie filteren, bijvoorbeeld op merk, thema, leeftijd en jongen of meisje.

 

Lukt het toch niet het juiste cadeau te vinden? Misschien kunnen wij iets voor u betekenen. Neem in dit geval geheel vrijblijvend contact met ons op.

 

 

Winkelwagen

 

Nadat u uw keuze gemaakt hebt kunt u het product toevoegen aan uw winkelwagen. U krijgt bovenin uw scherm een melding wanneer een product met succes is toegevoegd aan uw winkelwagen. In de winkelwagen rechts bovenin (of bovenin op telefoons) zijn producten te verwijderen indien van toepassing. Meer functies - zoals het aantal aanpassen - kunnen worden gedaan tijdens de volgende stap, de bestelpagina.

 

 

Bestellen

 

Als u klaar bent met het vullen van uw winkelwagen kunt u de bestelling definitief maken door op de knop "Bestellen" te klikken in de winkelwagen (rechts bovenin). U komt dan op de bestelpagina terecht. Deze pagina is beveiligd met een zogenoemde SSL-verbinding, waardoor uw gegevens en betaling veilig worden verwerkt.

 

Als u al een account hebt bij ons, kunt u hier inloggen en worden al uw gegevens vanzelf ingevuld. Heeft u nog geen account, dan krijgt u de keuze deze aan te maken. Het is ook mogelijk zonder een account te bestellen.

 

Een aantal voordelen van een account:

  • Uw bestelling is eenvoudig volgbaar via Mijn Account.
  • Bij terugkeer hoeft u uw gegevens niet nogmaals in te voeren.

 

Optioneel

Hier kunt u eventueel een kortingscode of cadeaubon toevoegen aan uw bestelling.

 

Mijn account

In dit gedeelte maakt u de keuze onder welke klantengroep u valt en of u wel of niet een account wilt aanmaken. In ieder geval vragen wij uw contact informatie. U kunt ook aangeven of u onze nieuwsbrief wilt ontvangen.

 

Factuuradres

Bij het invullen van uw postcode en huisnummer probeert ons systeem (via postcode.nl) de rest voor u aan te vullen. Controleer dit altijd. Als u wilt dat het pakketje elders wordt geleverd kunt u "Mijn factuuradres en verzendadres zijn hetzelfde." uitvinken. U krijgt dan een tweede adresgegevens reeks.

 

Verzendmethode

Deze methode wordt automatisch voor u geselecteerd, op basis van de door u ingevulde gegevens.

 

Betaalmethode

U heeft een keuze uit verschillende betaalmethode's, voor zowel Nederland als België. Al onze betalingen lopen via de beveiligde verbinding van Mollie.nl

 

Bestelling plaatsen

Heeft u alles nog een keer goed gecontroleerd? Dan kunt u op de knop "Plaats Bestelling" klikken. U wordt dan vanzelf naar de door u gekozen betaalmethode gebracht.

 

 

Wil het niet lukken?

Neem contact met ons op en wij helpen u graag verder als het om welke reden dan ook niet lukt!

 

 

Annuleren of wijzigen

Heeft u een bestelling geplaatst maar heeft u zich toch bedacht? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op en wij helpen u verder. Als een bestelling reeds onderweg is, kunt u deze weigeren bij ontvangst, graag zijn wij hier wel van op de hoogte. Wij nemen contact met u op zodra het pakket retour is ontvangen voor een oplossing.

 

 

Betaalbevestiging

Indien u direct betaald heeft (bijv. met iDEAL) ontvangt u direct per e-mail een bevestiging.

 

 

Verzendbevestiging

Zodra uw bestelling door ons is verzonden ontvangt u een e-mail waarin dit wordt bevestigd, ook ontvangt u de gegevens om uw pakket te volgen. Zo weet u altijd de status van uw bestelling en zending.

 

 

Levertijd

Wanneer uw bestelling voorradig is en u betaalt direct (bijv. iDEAL of Mister Cash) wordt deze - indien voor 15:00 uur besteld - dezelfde dag verstuurd. In dit geval heeft u in 99% van de gevallen de volgende dag uw bestelling in huis.

 

Tijdens de feestmaanden kan het voorkomen dat een pakket één dag later wordt verstuurd!

 

 

Uitzondering op levertijden

In drukke periodes, zoals vlak voor Sinterklaas, Kerst of andere actieperiodes, kunnen we door de grote hoeveelheid bestellingen de 24-uurs levering helaas niet altijd garanderen. De levertijd kan dan mogelijk oplopen tot 48 uur. Als dit gebeurt vinden wij dat erg vervelend, maar we hopen dat u hier begrip voor hebt.

 

We attenderen u op de mogelijkheid dat PostNL, DHL en/of Selektvracht er in drukke periodes of bij extreme weersomstandigheden langer over kan doen om het pakketje bij u thuis te bezorgen. In dat geval duimen we voor de postbode die altijd in weer en wind zijn werk moet doen.

 

 

Verzendkosten

De verzendkosten in Nederland bedragen € 6,95, bij besteding van € 50,- is het verzenden kosteloos.

De verzendkosten in België bedragen € 14,95, dit zijn de vaste verzendkosten.

 


Track & Trace

Zodra uw zending is verstuurd ontvangt u via een e-mail de gegevens die u nodig heeft om uw pakket te volgen.